Başkan Çelik, annesi, eşi ve çocukları ile birlikte oyunu kullandı
Mehmet Miraboğlu İlkokulunda oyunu kullanan Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Çelik, seçimlerin hayırlı olması temennisinde bulundu. Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Çelik, oy kullanmak için Gültepe Mahallesi’ndeki Mehmet Miraboğlu İlkokulu’na saat 10.00’da … Read More


















