BAŞKAN BÜYÜKKILIÇ, BAYRAMLAŞMA PROGRAMINDA KONUŞTU
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Valilik tarafından düzenlenen bayramlaşma programında, Kayserispor’un yeniden Süper Lig’de mücadele edecek olmasına değinerek, “İki sevinci bir arada yaşıyoruz” dedi. Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı … Read More


















