Sahabiye Mahallesi Muhtarı Gerçel: “Karantinaya alınan ev sayısı 199’a çıktı”
Sahabiye Mahallesi Muhtarı Ali Gerçel, korona virüs nedeniyle mahallede karantinaya alınan ev sayısının 199’a çıktığını söyledi. Muhtar Gerçel sosyal medyadan yaptığı paylaşımda; “Çarşamba günü itibariyle muhtarlığını yaptığım Kayseri ili Kocasinan … Read More


















