Başbakan Yıldırım Kayseri’den ayrıldı
Başbakan Binali Yıldırım, Kayseri programından sonra şehirden ayrıldı. Başbakan Binali Yıldırım, Kanaat Önderleri ve Sivil Toplum Kuruluşları ile Buluşma toplantısının ardından, programın yapıldığı otelin önündeki vatandaşları selamlayarak Kayseri Havaalanına hareket … Read More


















